вторник, 30 июля 2019 г.


Прості правила здоров’я
Всесвітній День здоров'я щорічно відзначають 7 квітня усі країни, які входять у Всесвітню організацію охорони здоров'я. 
Всесвітній День здоров'я почали відзначати 7 квітня ще з 1950 року. Ця дата збігається з виникненням Всесвітньої організації охорони здоров'я під егідою ООН.
Вже майже 70 років щорічно у цей день проводяться масові акції для підтримки людей з проблемами зі здоров'ям.
Сьогодні чимало людей ведуть мову про здоровий спосіб життя, хоча не всі добре розуміють основну суть цього поняття і зводять його до відмови від шкідливих звичок чи занять спортом, що, безперечно, теж суттєво впливає на наше здоров’я.
Насправді ж, здоровий спосіб життя – це набагато глибше поняття, це стиль життя і мислення. Для кожної людини – це щось особливе. Саме думки людини становлять основи здорового способу життя.
На годині корисних порад користувачі бібліотеки дізналися багато цікавих фактів про збереження власного здоров’я та цікаво провели час.   



Комментариев нет:

Отправить комментарий