среда, 31 июля 2019 г.

«Здоров’я чи куріння вибір за вами» 

В рамках відзначення Дня боротьби з тютюнопалінням  завідуюча Глибоківської сільської бібліотеки спільно з вчителем Болотенко І. А. провели годину відвертості «Здоров’я чи куріння вибір за вами».  
Традиційно щороку  31 травня весь світ і Україна в тому числі, відзначає день боротьби з тютюнопалінням.



Противники шкідливої звички закликають кинути палити хоча б на один день. День боротьби з тютюнопалінням був встановлений у 1987 році Всесвітньою організацією охорони здоров'я. Перед світовою спільнотою було поставлено завдання – добитися, щоб у 21 столітті проблема паління тютюну зникла. 

В цей день користувачі бібліотеки пройшли анкетування «Палити чи ні?». А для юнацтва було проведено інсценізоване дійство за участю «Здоров’я», «Курця», «Тютюну» та інших героїв.
Суспільство мусить дбати про здоров"я своїх дітей та підлітків, адже вони майбутнє цього суспільства. З перших днів життя дитину в нашій країні супроводжує увага і піклування спеціальних дитячих закладів – лікувальних, виховних, навчальних, спортивних, розважальних та ін. Ось ціла армія лікарів, вихователів, вчителів, інструкторів докладають масу зусиль, щоб захистити дитину від хвороб, від фізичних та психологічних травм.


Комментариев нет:

Отправить комментарий